Besvikelser!

Att börja dagen med att gråta är inte precis nått man vill.
Jag själv gråter för att jag är ledsen har ont eller är besviken,
Och av alla besvikelser så är nog den på sig själv värst.
Jag förstår inte hur jag kan vara så besviken på mig själv,
jag är konstant omgiven av kärlek och ömhet men ändå finns det nått
som ligger och svider, en ynka tanke och önskan som bara inte vill
bli sann... - så småning om,  jo men visst, men fram tills dess har den
tanken legat och gnagt i mitt huvud & tömt mig på energi.
Jag blir arg & blir vesig, irriterade på allt och alla,
Humöret svänger och det är nästan så man blir åksjuk.

Jag känner mig tom och ynklig..


Det är bara du älsklig, det är bara du som verkligen förstår... <3

Kommentarer
Postat av: Maria

<3<3<3<3<3

2008-12-05 @ 09:34:42
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Teluvio

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=164501



2008-12-07 @ 01:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0