Födelsedag!

Hmm.. så nu är man ett år äldre..
Det är nästa skrämmande hur mycket som förändras
genom åren, relationer, utseende och omdömen...
Jag menar tänk om man kunde stanna vart man ville!
men men lite om helgen nu...

i fredags fyllde jag 21 år så jag kände att det inte var så mycket att fira,
men det tyckte tydligen inte alla runt om mig..
Det var sagt att älsklingen min skulle laga en god middag och att vi skulle
sitta ner med hans familj och bara ta det lugnt på min födelsedag..

Försenad, anfådd och i mjukisar med håret åt alla håll dundrar jag in hem till älsklingen
och får något av en liten chock när jag möter allas glada blickar, dom hade lyckas...
helt plötsligt står jag i ett virrvar av av vänner och familj, dom hade planerat en överreskningsfest
åt lilla mig och dom hade lyckats hålla det hemligt.. Starkt jobbat allihopa!
Kvällen vart jätte bra och alla festade och hade kul

Dagen efter gick jag hem till min mamma och hjälpte henne
förbereda allt hemma inför ett firande hemma hos henne med
min familj.. det vart ett litet mys kalas där vi satt några och pratade, åt tapinis
och drack massor med rödvin!

Jag fick massor med fina saker, och vill tacka alla för allt..
ett stort tack för att ni ville vara med och fira min 21årsdag!
<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Maria

<3 kusiiiiiin

2008-12-08 @ 19:10:39
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Jen

oh, hello you :)

2008-12-12 @ 14:43:55
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0