Blogg Torka!!

Som ni kanske märk ni som brukar läsa min
blogg så har jag haft en stor blogg torka nu
på sistonde! inte bara för att jag inte vetat vad
jag ska skriva utan oxå för att jag inte haft tid..
Det har varit praktik fram och tillbaka vilket har
resulterat i att jag har kommit hem helt utslagen
och super trött.. sen har det varit grilldagar med
P.vännens familj i solen.. och massa mera!!

Men nu är det i alla fall fast slaget.....
jag och joshii flyttar i juni, vi blir kvar i ringen.. :S
men vi ska renovera lägenheten så att den blir
precis som vi vill ha den!

men men nu ska jag kolla klart på Days och sen
bär det av till praktiken.. ;) sista veckan nu..

puss alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0