Bollmora internacionall!!

Bollmora inter är en förening som startades
för några år sen och sedan dess vuxit sig allt större.
Föreningen har självklart haft sina för och motgångar
men de e väl som alla föreningar i början..
De roliga med föreningen är juh att de e så många
blandade kulturer och religioner, vilket är väldigt
kul och användbart då föreningen gör olika fester, för
att kunna anpassa mat och dryck lite utefter kulturer.
Nu har vi fått upp en jätte fin hemsida där de står lite om
B.inter och lite om spelarna och tider för träningar och matcher!
www.bollmorainter.se

Igår satt jag i alla fall och tittade på älsklingens träning,
först satt jag själv och hade det skit tråkigt men sen kom
tjejerna och snacka lite skit med mej vilket jag finner
väldigt roligt.. :D träningen varade i typ 1,5-2 timmar ungefär
och jag hade suttit still hela träningen så man kände
sig lite stel och frusen när man väl börjar röra siig...
jag säger då de.. bli inte lurade av vädret.. klä er varmt även om
solen ligger på för den verkar inte ha bestämt sig än!!



Grabbarna värmer upp.. vilket jag med borde ha gjort.. ! =)

Uppvärmning forts.

& så lilla jag.. eller mina knän då!! tittar på småpojkar som tränar
Fyfan va dom e duktiga.. och så småå!!!




Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0