Borderline??

Dagarna fortsätter att rulla förbi.. och värmen verkar
inte kunna bestäma sig för om de ska stanna eller
försvinna... men lite värme har vi ju ialla fall..

Igår gick jag upp tidigt och åkte till skolan, ända lektionen
vi hade var psykologi.. där vi fick välja en psykisk sjukdom
att skriva om och både jag och Nicole valde BORDERLINE..
så de vart att vi jobbar ihop ..
De är  en störning som jag har länge varit intresserad av,
men aldrig kunnat så mycket om och alltid velat veta mera..
nu har jag chansen att lära mig mycket om de...
Om någon vet nått såå informera mig gärna =)

Senare kände jag att en huvudvärk kom krypande så jag
gick hem och la mig och låg i sängen hela eftermiddagen
och kvällen!! nu är jag vaken och de blir skola idag med..
Efter skolan ska jag hämta lillbrorsan och vi ska gå och äta
glass... :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0