God morgon alla trötta!

Vaknade nyss upp utav att älsklingens jobb
ringde och undrade vart han var...
Väldigt underligt eftersom han jobbar kväll idag
enligt schemat.. men tydligen har dom på jobbet
hållt på och ändrat och haft sig med schemat utan
att joshii vet om! så morgonen började väl inte så
bra för oss.. å jag vaknar fortfarande med nästäppa..
vilket inte är speciellt roliigt..

Idag ska vi ialla fall med klassen till dalen sjukhus,
där vi ska göra ett studiebesök på palliativa vård
avdelningen och säkert åker vi på någon slags
föreläsning... (tråkiigt) men de ger mig chansen
att gå upp till min avdelning och snacka lite med
chefen.. ; )

Imorgon är det i alla fall fredag och pengarna kommer
in, nu är de juih så att jag och älsklingen ska ta mammas
lägenhet men den e juh ganska dyr så de blir inge slöseri
med pengar inte men jag och älsklingen har sparat bio
biljetter som vi fick i julas, såå kanske bara kanske får
jag gå imorgon och se mina män på bio vin disel &
paul walker... =)
pussilipuss....!!


Älsklingen blåser in våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0