God morgon Goda medmänniskor!

Vaknar fortfarande allt för tidigt av mig själv!
De måste väl klassas som nån arbetsskada eller nått.. :)
ne men här sitter jag hemma från skolan eftersom jag
verkligen hade de skiit jobbigt i skolan igår med den
här förskylningen så jag kännde att jag inte vville utsätta
mig för de igen!

så här sitter jag med näsan full med snor och en
psykologi lektion mindre.. jag sitter och funderar på vad man
ska äta idag för idag ska jag hämta lille bror från skolan..
och passa den lille skiten tills mamma kommer hem..

-Undra va jag ska göra med han!
*Glass
*Mcdonalds
*Eller kolla efter någon ny snygg tröja kanske..
Och varför inte alla 3 alternativen!

Jag har även lovat honom att ta med honom på
nya dragonball filmen på bio någon dag...
men de känns ändåå som att:  "vad kan man göra
en snart 9 årig grabb"??

någon med ideer?

Kommentarer
Postat av: Vickie

Du får passa mig också om du vill ;)

2009-04-21 @ 10:05:37
Postat av: Maria

Shit du måste avra världens bästa barnvakt, passa mig också jauu :P



Jaa, gå på bio med honom om han verkligen vill se den då =)=)=)

2009-04-21 @ 10:06:51
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0