illa, värre och värst!!!

Sitter här i sängen och känner mig helt svag!!
Har vad alla tjejer & kvinnor har då dom inte är
gravida... och dom smärtorna jag får är inte att leka med
men vad kan man göra åt saken är så trött på de här
varje månad.. vad kan jag göra för att lindra denna smärta..
Vissa säger Alvedon och andra säger ipren och vissa
föreslår till och med en cocktail av dom båda men det
resulterar bara i att jag är som en Zombie för resten av
dagen och när dom väl slutar fungera såå får jag chock
ont igen..

idag skulle jag igentligen ha gått upp kl 5 på morgonen
för att hinna till praktiken på Dalen sjukhus men eftersom
jag under natten har legat vaken och vridit mig av smärtor såå
kanske jag hade fått en timmes eller kanske en och en halv
timmes sömn olch fortfarande hade ont när det var dax att börja
fixa sig för att dra iväg så jag bestämmde mig för att istället
ringa min handledare och säga att jag kommer imorgon
istället..

vid 12 tiden gick ialla fall jag och pojkvännen ner till centrum
och åt på china resturangen... Det var väldiigt gott men jag förstår
inte varför dom alltid ska hälla upp värsta mördar portionerna..
Antingen är det för att dom vil Göda oss eller såå är det för att
chinerser äter väldigt mycket.. men det kan jag inte tänka mig
eftersom dom alla flästa chineser är pinnsmala..
(inte sumo brottarna dåra.....) sen gick vi och teckade en lur
åt min älskling som under en längre tid har haft en väldiigt
gammal Sony Ericsson.. nu har han en fin och fläschiig
Sony Ericsson C905 i silver ... nu är min älskling Super Glad!!

"mej vill oxå ha sååååån" :(


Kommentarer
Postat av: Jen

vaaaaaaaaa? shit. det kunde jag aldrig tro. Fast sen ska man ju inte vara fördomsfull! Alla bögar e ju inte feminina :)

2009-04-05 @ 21:18:09
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: Nat von D

<3 saknar dig!

2009-04-08 @ 13:44:08
URL: http://franqueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0