Jag, Vickie & en engångs grill!!



På eftermiddagen vid 3 tiden bestämde jag och
Vickie oss för att gå ut och sätta oss i solen!!
ända problemet var att solen inte riktigt ville samma
som oss men de va juh ändå ganska varmt så
vi tänkte "varför inte"..

väl nere vid ICA bestämde vi oss för att grilla lite...
så vi köpte lite korv, dricka och en engångsgrill..
Promenaden fortsatte till vad vi kallar "pulkabacken"..
Hahaha ganska ironisk tycker jag eftersom man inte
åker pulka där året runt meeen.. för att komma till saken...

Redan inne på ICA hade jag och vickie skämtat om att
vi kanske borde köpa 2 engångs grillar på en gång
efter som vi säkert inte skulle få igång den första..
ååå så skrattade vi och gick där ifrån med bara 1 grill..

De roliga är att vi bara lyckades tända halva grillen
men vi grillade på ändå.. =)

Mamman Cottie och store syster Nicole kom med sina
bebis & lillasyster och umgicks en stund innan vädret
började bli lite kallt.. Dagen slutade tidigt men mycket omtyckt!





<3

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag blev skit nöjd.. ÄNTLIGEN! :) huur mår du? puss.

2009-04-26 @ 21:05:37
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0