Listan!

Alla gör en sån här lista så jag kännde varför inte?

Lovar du att vara ärlig?  njaa hoppas de!

Du heter: Sofia Fernandez

Smeknamn: Älskling, borka..

Låt som när du är ledsen sörjer till? Tears in heven.

Beroende av: Pojkvännen, familj, vänner och ciggaretter.

Vad behöver du mest just nu: Pengar

Vad tror folk om dig? Ingen aning.. bra! lr??

Stämmer det? Jaaa ibland.. :D

Vad får du oftast komplimanger för? Mina bröst!

Vad säger du för att imponera på någon? Jag e snart uska! ;)
Vill du ha en helundersökning?

Hur imponerar man på dig? med romantik

Brukar du skratta för dig själv? JA!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:"ja de ska nog gå. Puss" (maria)

Var bor du? I Tyresö

Trivs du där: Jovars..

Äger du några converse: Ne men vill ha!

Sprit, cider, vin eller öl:  Allt! inkl. wiskey

Vad har du för mobil: Sony ericsson S500i

Nästa mål i ditt liv: Bli Sjuksköterska..

Hur svarar du i mobilen: Sofia

Vem ringde du senast? Hanna darlingen!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hennes hund fått utslag..

Antal timmar sömn inatt: ingen aning.. minns inte att jag somna!

Sov du ensam: nepp med älsklingen!

Brukar du komma i tid: ibland

När mår du bra: När både jag och älskling e på bra humör!

När blev du fotad senast: Igår

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Alla möjliga

Vad tycker du om fötter:  Tycker inget, vårda dom! -citat från jennifer

Vad saknar du: massa pengar och min pappa..!

Favorit dryck på morgonen: kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent eller mitt på dagen! :D

Är du blyg? Ehhh oftast inte!

Sysslar du med någon idrott: aa jag elit i sängläge!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jora de funkar väl för vissa!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: visa alla min stoooora snopp!

Är du nöjd med ditt liv: just nu... jaa de e jag!

Vad är det värsta du vet? Att råka sätta mig på ett kissigt toa sits!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? mjoo de kan juh bli en del!

Vad längtar du till? lägenheten & min "student" eller va man ska kalla de!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut

Vad är det finaste du fått? Äkta kärlek

Om fem månader: Så börjar det bli kallt på jorden!

Om ett år?: då börjar de bli varmt på jorden!

Du samlar på: inge spec..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: älsklingen, maria eller nattisen!

Har du strumpor på dig nu: haha ne och typ inget annat heller :D

Är det okej att gråta: Japp

När grät du senast: minns inte

Bär du glasögon eller linser: Solglasögon

Har du piercing: bröstvårtan

Vill du gifta dig: Ja, och stort ska de va!

Vill du ha barn: Massor

Är du bra på att laga mat: 'Tyngaste

Är du flygrädd: nee tycker ba de e tråkigt att flyga långa sträckor..

Hur vig är du: hahaha aaa du... lite sisådäär..

Vilken är din favoritglass:  Piggelin

Tror du på ett liv efter döden: assåå neee.. man dör sen e man DÖD

Bor dina föräldrar tillsammans: Nopp

Vilken ögonfärg har du: BrunGröna

Röker du: aa..

Hur ofta tränar/motionerar du: återkommer med den frågan!

Vad är det viktigaste i livet?: Att vara frisk och att kunna älska och älskas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0