Morgonstund!

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli
20över så jag kan springa ner till bussen!
AA de e praktik idag igen, å jag vet inte om de e så
att jag lägntar till skolan eller om de e så att jag bara
vill stanna kvar på praktiken.. men någonting är det!!
Nu när man har lärt känna dem som ligger på avdelningen
och när man fått in rutinerna och allt så vill jag nästan inte
sluta... men sen känner man att gud va jobbigt och man blir
så trött, och sen så tjänar jag juh inga pengar så de är väl
det som gör att det känns lite tugnt, för jag gör juh exakt
samma arbete som undersköterskorna på avdelningen!
Jag har då bara idag och 3 dagar till kvar nu.. "sorgligt"
Imorgon och resten av dagarna börjar jag kl 7 på morgonen
så vi får väll se om jag har ork att skriva någon kruddilutt!!


Är i alla fall jätte spänd inför lägenheten!! =)

Puss och kram mina sötnötar!

Kommentarer
Postat av: Jen

Fått lägenhet? Grattis! :)

2009-04-14 @ 13:38:41
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: Jen

Fan va skönt för er :) hur länge fick ni stå i kö? eller vad har ni för köpoäng?



Nä asså dom kom typ 7 st på min vagn, och det var imellan två stationer så det fanns ju ingen väg att smita ut haha. Iaf så fråga dom hur gammal jag var, och jag började ljuga. Jag ba 19. haha.. sen bad dom om personnr eller legg och hade inget legg. Sen kom jag inte på någons personnr eller något så ja ba, nej ursäkta jag är faktist tjugo. Dom sa ingenting, tog kortet gav mig en räkning och jag fick skriva på. Skit pinsamt! Var långt ute i buschen och fick visa lappen på varje byte :)



Men helt klart borde man få rabatt. Fan sexhundra för att åka runt lite. haha. åker du reducerat? puss!

2009-04-14 @ 23:24:40
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: elo la reyna

vart ska du flytta din fiskorv :D

2009-04-15 @ 14:00:51
URL: http://eloisa.blogg.se/
Postat av: Jen

hahah torska ;)

Men va skönt ändå med lägenhet, kan tänka mig hur bra det känns! hur går det med jobb sökandet? puss.

2009-04-15 @ 21:32:22
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0