Planeringar inför 25:de.. :D

Hej hopp..
Jag har suttit uppe sen kl 10 i 7 imorse med
näsan igentäppt, att jag gått upp kl 5 varje morgon
till praktiken är anledningen till att jag vart uppe så länge
och jag har åt på en förskylning som inte gör de hela mycket
bättre.. Igår var de juh fredag och jag låg hemma i sängen
som en säck potatis men jag kännde att jag inte var pigg nog
för att gå ut och göra nått sen ville jag bara ta de lugnt eftersom
jag inte vill vara sjuh nu på söndag när jag ska JOBBA
Dalen sjukhus för första gången..

Ialla fall så sitter jag här och planerar inför den 25:e då
vi alla flickorna ska fira lilla Teluvios B.DaayBauer och
jag har absolut inget att ta på mig... :( sitter ialla fall och letar
efter nått att ha på mig...Hittade en söt liten klänning från
Gina Tricot.
Den e enkel och svart så de blir till att använda lite
accessoarer.. men en vilktig del är skorna och jag har ingen aning
om vad jag ska ha för skor.. Klackar vill jag ju självklart ha
men vet inte vilka och vart de finns fina så tipsa gärna!

Här e en bild på de jag har tänkt ut men vilka skor?

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken gullig klänning =)

Undra vad jag ska ha på mig... hmmm

2009-04-18 @ 22:19:14
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0