SöndagsBio med Lillbrorsan!

Nu är det bestämt!
På söndag blire bio med lillebror!
Lillskiten har bestämt att vi ska se på Dragonball
så då får det väl bli de! Har vart så himla sugen att
se min man köra snabba bilar igen men de får väl vänta
Snart Vin älsklingen snart! ;) hahah

Men dragonball får de bli.. de är juh ändå för Kasper
som vi går på bio..

Mys mys!

-----------------------------------------------------------------------------

Idag hade jag en sprängande huvudvärk så de vart inte mer
än donken med Kasper och Älsklingen..
Sen gick jag och lillskiten ner till kusinerna och umgicks lite
då allas vår kära Mormor/Farmor var där..
Älskar dig mormor!
men nu har mamma kommit hem så jag ska väl se till att umgås
lite med henne med!
Tomatsoppa ska hon trycka i mig.. :S får väl se hur de smakar ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0