Svåra val!

Kom hem för en stund sen från en runda
i centrum med älsklingen.. Varpå jag träffa
lilla Valle och Tellus och även Kusinen med hennes
Pojkvän! Tydligen hade alla det där lilla extra man bara
måste ha i tankarna.. Jag och Hjärtat va nere i centrum
pga att hans kusin ska firas idag och man kan ju inte komma
tomhänt på en blivande 16årings firande.. men de vart väl ett
par 100 rundor inne på HM och en massa massa velande
fram och tillbaka så kom vi på de ultimataste av dom alla..

(vilket jag tyvärr inte kan berätta just nu eftersom hon inte fått
presenten än och jag vet att folk som kommer vara där
brukar läsa den här bloggen)


Jag menar hur lätt kan de vara att köpa nått till en sportig,16årig
tjej som hellre tränar än fixar naglarna typ.. ;)

Men under mina rundor hann jag plocka på mig en
väska jag bara ville ha och som passar mig perfekt.
En söt liten långbandsväska.. Som tyvärr inte kommer upp
på bild eftersom jag inte hunnit fota den änn och hinner inte
göra hela den där proceduren just just nu!! men i alla fall
hel härlig liten sak!!! :D

idag mår jag i alla fall jätte bra och känner att jag é bättre
från förskylningen.. "SKÖNT" kan man säga för nu ska de bli
hårda tag i skolan.. vi har fått en del skolarbeten som vi ska
jobba med nu framöver så de kan hända att bloggen får lida lite
inte för den e så populär men jag lixom tycker om att skriva för
min egen skull :D

=X


Och en bild från tidigare idag!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0