Vårkänslor!!

När man pratar om vårkänslor så menar man
på glädje, vakenhet och dom där jädrans
kärleks känslorna! :D Vare gång de blir vår
så börjar det pirra i hela kroppen på mig!
man känner hur det spritter i kroppen varje 
gång man ser nått man tycker om!
Mat, godis, kläder, skor och KILLAR....
Nu är det juh så att jag har min lilla kärlek men 
vem säger att man inte kan bli glad över att se
en "gammal bekant" eller en riktig snygging på stan?

Och glass, GLASS I STORA LASS...
de sätter juh igång sommar känslorna på max!
Man vill ju bara slänga av sig alla kläderna och springa
helt vilt runt och skrika av sig.. :)

Snart e sommaren här med sol och bad och massa grill!
Öl och alkohol är även de en stor del av sommaren..
De va juh såå jag träffade mitt hjärta.. Sommaren 2006!!
Då vi alltid satt ute med musik och massa sprit och umgicks!
Vi kunde gå hem kl 7 på morgonen nästa dag!
Härliga tider de!

men sen så finns de juh andra grejer man bara vill glömma
tack vare den där läskigt lömska alkoholen..
men de va tider de me.. ;););) haha


Puss på er alla sommar sugna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0