Chupa dagen!

Gud förstår inte vad som hände med miig igår..
Helt plötsligt vart jag jätte sugen på klubbor, från ingenstans,
och suget gick inte över..
Det vart bara att röra sig ner till filmgalleriet och köpa...
Köpte 12 klubbor för att stilla min sugenhet..
inte för att jag åt upp alla men några sisådär...
nu har jag i alla fall godis för hela veckan..
Jag tänkte det kan vara bra att ha nått på lektionen som
håller mig sysselsatt, eftersom jag har svårt att konsentrera mig
när som står och pratar framme vid tavlan som saker som redan står i boken..
men men ...

HEIL ÅT MINA KLUBBOR!


Kommentarer
Postat av: Maria

Bjuuuud på en dåå din jävulska fifan! :P



<3

2009-02-09 @ 09:55:34
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Mami

holy shit! gravprov!

2009-02-18 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0