Firande!

Här är lite bilder från när jag va och fira bror min
med familjen inne i stan..
Vi valde att gå och bowla..
självklart så sopa jag banan med dom även om mina
poäng var relativt låga jämfört med andra mer vana bowlare.. haha
man fick ha på sig dom där "super snygga" skorna när man
bowlar (som jag glömde fota ) :( !


(från Vä. Kasper, Lukas, Mamma, Patrich & så lilla jag.. )

sen så gick vi och åt på en mysig argentinsk resturang..
Där de andra valde att äta kött, kyckling, choritzo och milanesas, med
avokado sallad och Pommes till så är jag alltid trogen en talldrik god
PASTA.. :D  för mig fick de bli pasta med strimlad oxfile.. Super Gott..
Jag och mamma delade på en flaska Rött..
En helmysig utekväll med familjen.. hoppas det händer lite oftare.. =)
å nu e men "stora" lillebror 15 år.. :D




Och så jag lite halv påverkad i hissen på väg hem till min Älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0