Kul-Mys ute i snön!

Snacka om långsamt den här veckan har gått..
jag fortsätter i skolan och joshii jobbar på..
Snön ba dundrar ner och vårat landskap börjar se allt vitare ut..
Det kar blivit filmkväll varje dag den här veckan, annat har inte funnits att göra...

Sitter och tänker lite på skidresan vi ska göra i mars..
Och eftersom det är någon som ska få det i födelsedags present så
vet jag inte riktigt hur jag ska "ge" han de!
Får väl göra ett fint litet kort där det står "ski-tripp all inklusiv"
om ingen annan har en bättre idee..

men men igåår var jag och joshii ute en sväng.. annars sitter vi inne för mycket..
träffade ello en stund och joshii gjorde en snögubbe ..... UTAN VANTAR.. :D

jag fixade ansiktet med dom 2 ciggen ello bidrog med :D
 Sedan spåra vi ur lite och gjorde en pervers snögubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0