Lägenheten!

Tyvärr fick jag inte tag i några bilder från
lägenhets visningen vi var på igår..
men lägenheten var jäätte fin.. skulle verkligen vilja ha den..
Det va juh en 2 som låg högst upp på taket med en stor garderob
och ett litet kök men de va så himla mysigt..
tanten som bodde där sa att hon hade sol på sin balkong från
11 tiden till 20 tiden på kvällen under sommaren..
och jag kunde se mig själv ligga där på en solstol och dricka någon god drink..
men vi hade ju bara plats nummer 9, och vi träffa på en
bekant som hade plats nummer 4 och hon tyckte oxå om den jätte mycket
så den lär ju aldrig komma hela vägen ner till mig..
men men de var en bra erfarenhet att jag och älsklingen gick på våran första visning..
snart kommer vi hitta en lägenhet till oss älskling..
som är bara mitt och ditt... <3



Nått sånt här kanske... haha aaa de e bara fortsätta drömma om...!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång e utbildningen till undersköterska och hur mkt tjänar man efterskatt? e d lätt o få jobb

2009-02-18 @ 12:40:58
URL: http://eloisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0