lite halv irriterad!

aa men eftersom jag haft så mycket att
göra med plugget och allt såå har jag faktist inte hunnit
blogga.. satt och prata med en tjejkompis idag och hon fick reda på att jag bloggar
och tyckte det var jätte larvigt och varför vi ska sitta och visa vårat privatliv
för andra och sen så säger hon att hon förstår, hon förstog att vi försöker
tjäna pengar.. och de e inte så i mitt fall.. jag skriver för min egen skull för att få skriva av mig lite
och inte för att jag ska ha fläst läsare.. dom dom vet att jag finns och dom  som känner
för att läsa min ointressanta blogg får gärna göra de.. jag skriver inte för att tjärna pengar..
och jag tror mig inte heller vara den nya "carrie bradshaw" jag vill skriva till miig, för miig..
varför ska det vara larvigt att skriva blogg.. är det inte lika larvigt att skriva på msn då...
istället för att ringa varandra nu när det inte kostar något alls..
Eller kanske larvigt att skriva på facebook... är det roligare att träffa varandra och prata och umgås..
Sen vafan.. ska hon säga som förde reseblogg... det e juh fan samma sak nästan..

vart lite arg och besviken för det är ändå en av mina nära.. trode hon inte dömde så..


                                         

Kommentarer
Postat av: Telulu

haha så rätt sofia represent bloggish :D !

2009-02-18 @ 11:19:41
URL: http://teluvio.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja vafan dom som stör sig på att man skriver blogg behöver inte ens läsa våra blogg!..

älskar dig kusin

2009-02-18 @ 19:37:36
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag tycker du ska strunta i henne. Väldigt oförskämt av henne faktiskt. Vad du gör och inte gör är helt och hållet upp till dig.



Bra skrivet! :)

2009-02-19 @ 02:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0