Min dag!

Dagen började tidigt, 8 någon gång kravlade jag ur sängen.
Tog bussen till skolan.. fortfarande inte helt vaken, men kom
att tänka på att det är psykologi som är det första jag har
på morgonen, å jag menar vem lägger en psykologi lektion
på morgonen?? man är juh inte tillräckligt vaken då ju hur ska
man komma ihåg allt sen då?

En kaffe stillade mina funderingar...

När jag väl slutat åkte jag och träffa kusiningen min.
Vi hade bestämt oss för att färga håret idag, så nu har vi färgat håret.
--------( Bild kommer upp senare )----------
Det blev en rödare ton åt mig och nästan svartare ton åt maria..
har länge funderat på att göra nått chockande med mitt hår
som ändå ser sexigt ut.. vet inte om jag ska ösa på med
det röda och göra nått i form med Britney Spers i videon till Womenizer.

Eller om jag skulle gå till frisören och göra nått
galet som att blondera håret platinablond som
Angerlina jolie har på denna bild.
(även hon är mörkhårig)
och varför jag säger gå till frisören är juh för att
vi vet juh alla runt om mig att jag har aldrig haft
tålamodet att göra det själv.

Eller bara göra en comeback med mitt
naturligt "nästan" kolsvarta hår.. haha..
Ne men det är sant, när jag var yngre
hade jag helt rakt jätte svart hår.
Nått i stli med Lil mama´s frisyr i
Bilden hära.... :)  

(bara nästan) =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0