Skola idag igen!

Dag in och dag ut..
är helt slut på skolan och ändå är det bara början av
terminen.. har bara 2 terminer kvar, den här och nästa..
Sen är jag en äkta UNDERSKÖTERSKA (en USKA..)
den här terminen ska vi ut på praktik på vårdcentraler och sådana ställen.
Men våran klass är så himla stor så några lär väl få på sjukhus också,
nått som jag verkligen skulle vilja, typ på akuten eller nått..
Bårhuset hade vart helt sjukt kul men det kan jag juh drömma om..
Nästa termin ska vi väl alla ut på stan och göra sjukhusen osäkra, men de e
ingen fara gott folk, vi är juh framtidens undersköterskor & vi måste träna..
Man lär sig av sina misstag... hahahaha

DET MAN INTE DÖR AV BLIR MAN BARA STARKARE AV..... :D

På väg till skolan träffade jag på lilla mamman cottie och hennes lilla bebis..
Det är första gången jag ser det lilla knytet.. lilla jackie..
hon sov ju oturligt nog men de e väl typ min vanliga otur..
men jag han klippa lite kort på henne..

sen såå kände jag att idag var det dax att fixa mig lite innan jag gick till skolan..
Klippte till luggen lite och plattade håret..
Lite smink fick det bli oxå..
Klasskamraterna vart lite chokade och kände först inte igen mig men tyckte det
var jätte snyggt och att det passade mig..
Cleopatra kallade dom mig.. :D haha skönt att höra att man kan se bra ut ibland.. :P

  Cottie´s lilla bebis sover!  Egobild från skoltoaletten  i vagnen! en annan vinkel!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va fiiint du har gjort kusin... hur ´kunde du ha flera olika blommor o hela vägen på headern??



<3

2009-02-12 @ 22:43:28
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0