Visning?

Jag & älsklingen har fått vår absolut första visning på en lägenhet...
Fick den hem i brevlådan igår och jag har aldrig varit lyckligare..
Men nu är det juh massa som måste fixas innan så som papper
från krono att jag betalar in pengar regelbundet..
En borgen man/kvinna... älsklingens arbetsgivar intyg..
Jag ska ringa på måndag till Tybo och se vad mera det e jag behöver
eftersom vi är ett "special fall".. haha...

Den 17de ska vi gå och titta på lägenheten..
så efter den 17 får ni se foton på hur vår "kanske" framtida
lägenhet ser ut.. :D men det är lika bra att inte ha för mycket förhoppningar
för den kan gå till någon annan!! :( av 55 sökande var jag nummer 9.. :P
Det är en takvåning i sköna granängsringen på 55kvadrat M.. =)


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0