Fiskgratäng!

Igår var jag hemma och umgicks med mamma lite grann..
Vi bestämde oss för att laga fiskgratäng, vilket jag tyckte lät väldigt bra.. jag har alltid
velat göra fiskgratäng och sen såå hade jag pratat om att jag var sugen på fiskgratäng bara dagen innan..
eftersom jag glömde fota den så ser den inte riktigt ut som den på bilden,
så jag har bara tagit någon från internet.. :) men den vart väldigt god och väldigt fin..
efter det la vi oss och tittade på en film på 5an med Michelle Pfeiffer i en av huvudrollerna!

    

Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter som en mysig mamma-dotter kväll kusiiiin! :D Glömde bort igår :$



<3

2009-01-08 @ 09:40:48
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0