Mamma-Dotter kvällar! + katterna :P

Än en dag är jag hemma med mammsen..
Eftersom mina bröder oftast är hemma hos deras pappa så
har jag och mamma lite tid att ta igen tillsamman vilket passar mig
perfekt eftersom jag lätt blir utråkad när joshii jobbar och när min skola inte har börjat än!
Jag gick och köpte lite ingredienser för att göra en fisksoppa och till det köpte jag lite
Fredags godis, som mamma hann äta upp halva påsen innan maten var klar.. =P
Hon skyllde på att det skulle hjälpa att huvudvärken gå över! HAHA (den va ny)..
Min Underbara katt Chiquita som idag är runt 12år gammal var för några veckor sen
väldigt sjuk, både jag och mamma trode det var slutet för henne.. även om jag hade svårt att
inse det så visste jag att det värsta kunde hända..
Bara det fick miig att komma hem oftare och träffa henne ifall att......
Idag är hon en gammal kärrning som skuttar runt som en lekfull liten kattunge, hon kärver dock
mycket uppmärksamhet och kräver att man klappar henne hela tiden..
Våran andra katt Shadoow är svart som natten och jag lovar att han lär väga 3-4kg,
det är typ dax att banta han lite för han börjar bli för stor.. =)

nää nu ska jag lägga miig på soffan och titta på tv lite med mamma!

<3
Mitt vackraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0