Personlighetsklyvningar!

Eller störningar som många kallar det..
Det krångliga med personlighets störningar är det att vissa är permanenta
och andra bara tillfälliga..

-men hur vet man att man har en? oftast inser inte personen med en störning att den har det,
den vill inte inse eller så förnekar den bara det..

-Vadå störd jag är inte störd, är kommentarer man ofta får när man informerar en människa att
den har problem..

-Men hur gör man om någon nära har problem då och det påverkar våran relation?
a men det är just dit jag har kommit.. jag vet inte hur jag ska göra..
och hur gör jag om jag själv känner att jag behöver hjälp med mitt psyke..
räcker det med att söka upp en psykolog.. räcker det med att prata ut om alla mina problem..
och kan man säga vad man vill?


Kommentarer
Postat av: Kusin

Du kan alltid prata med mig kusin !! <3 men det är bra att du pratar med en psykolog också då det kommer att kännas mycket bättre att även prata med någon som är professionel.



<3<3<3

2009-01-29 @ 21:01:02
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: BOB MARLEY`S B DAY!

Let us celebrate a BIG legend!

Let us stand up for our rights!



Lämna gärna en kommentar på



Teluvio.blogg.se



För att visa ditt stöd, han bidrog i stor utsträckning till att göra musikstilen känd över världen. Vad kan vi bidra med?

2009-02-06 @ 11:04:03
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0