090317

God morgon !!
sitter här nyduschad och fortfarande sömning..
Ska nog börja klä på mig snart eftersom jag måste till
skolan och ha psykologi...Tror jag har sagt de för men
förstår inte vem som satt psykologi på morgonen..
Helt sjukt.. men men..

Igår hade jag vad man kallar en dålig dag.. redan sen jag
vaknade såå märkte både jag och älsklingen att allt inte var
riktigt som de ska.. de va en såndär "flippa på allt- reaktion"
dåå en liten grej tänder till och blir till allt jag stört mig på under
flera månaders tid.. asså jag mår väl inte så bra, kan jag tänka
mig, men asså de är ju jag som är en klippa.. det ska inte märkas
på mig ... de ska bara inte göra de.....

ny dag, nytt humör och vi får se men en ny start hoppas jag på!!
Nu ska jag iväg till skolan så vi får höras senare!!!


     En glad bild från i sommras... tyckte lite uppmuntran behövdes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0