Arg!!!!!!

Självklart var juh läraren sjuk så de är ju lite halv
kul, var juh bara att röra sig hem igen..
drog en runda förbi centrum och köpte lite fiskar...
   (akvarie fiskar) :)
Så hilma söta.. har suttit och pysslat med dem
nu en stund.. grejen är den att vi har en gigantisk vanlig
guld fisk som äter alla andra fiskar han kan.. de vill
säga alla små stimfiskar som neontetror eller som vi här
hemma kallar dom "Chilenare" mest på grund av färgen men
oxå för att alla här hemma är chilenare
(förutom jag STOLT uruguayanare)
ne nu ska jag börja med alla mina arbeten.. :) hörs senare..


Kommentarer
Postat av: Nicole

ååååh jag o bryan köpte massor med såna fiskar för ungefär 3 veckor sen...dem e jätte söta vi har alla möjliga färger xD bra val sofia ;)

2009-03-05 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0