Bör man träna?

Jag har länge tänkt på att börja träna
och gå ner lite i vikt.. har länge velat
komma in i snygga klänningar och kunna
gå på stranden i en liten bikini.. och få bilckar att
riktas mot mig.. =) eller är det inte de alla tjejer vill..?

Så från och me nästa vecka börjar jag gå till skolan
som från mig tar 20 min att gå.. dra ner på godis, läsk
och snacks.. dricka massa vatten och äta massor med
citron.. så får vi se om de blir någon Baywatch kropp av mig!!

Och eftersom jag är studerande och äger ett CSN-kort har jag
30% rabatt hos Friskis & Svettis i Tyresö, så det är mycket
möjligt att det blir så att jag börjar träna där efter skolan.. 
Nu vill jag inte få för höga förhoppningar för att sedan
bli besviken om jag misslyckas så vi får se hur de går.. :D


Kommentarer
Postat av: Vickie

Sexigt ;)

2009-03-04 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0