DÅ VAR DET FREDAG!

Mmm för många är fredag de bästa på hela veckan!
Vilket de brukar vara för mig men inte idag..
vakna av att jag hade sååå ont att jag låg och
skaka och vred på mig.. å alla tjejer vet nog vad jag pratar
om... den återkommande smärtan..
2 ipren fick de bli men smärtan ville inte släppa på
åtminstonde en timme.. Gud va jobbig det var..
vaknade lite innan 1 igen och nu mår jag bra..
de kanske blir en bra fredag ändåå..

Nu ska jag en sväng förbi centrum och se om
systembolaget har nått gottsit att dricka..
En kaffe får de bli oxå.. ;)
sen blir det till att hålla kusinen sällskap när hon
barnvaktar våra andra kusiner!

Och där efter blire discoBowling.. med kusinen och hennes
pojkvän och min älskling.. =) Wooohoo...
vi hörs senare så får ni intyg på att jag sopa banan med dom!!
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0