Disco Bowlingen!

Jag och älsklingen var nere och bowlade med
kusin och hennes pojkvänn... de var bokat från 22:00 till 23:00.
Vi va där en timme tidigare och de gav oss lite svängrum
där vi kunde sätta oss ner och dricka lite.. mys mys.. :)
Vi började prata om idre resan som närmar sig nu dag för dag..
vi åker 26-29 mars =) och vi kom fram till att vi är alla jätte spända
och otåligt inför resan.. men kl 22:00 var det våran tur att få bana 1..
Vi kollade efter passande skor, ("skit fina") haha .. sen började vi spela..
vet inte vad som hände med mig den dagen antingen var det ciderna
jag drack eller så var de golvet som lutade.. jag skulle juh sopa banan med dem..
istället var det jag som va sopan... ååhh jag e sån dålig förlorare..
men kul var det .. fifaan de här måste vi göra om.. :D:D

(kolla in på kusinen blogg hon har andra bilder)

            


1:a - Joshua (Min älskling) med 270 poäng
2:a - Robert  med 242 poäng
3:a - Maria
(Kusinvitamin) med 155 poäng
4:a - Jag (Sopan) med 103 poäng

Kommentarer
Postat av: kusin

Nu går det att klicka på skobilden och så blir den större...

TAck för igår kuuusin och kusiiins kille, hehe



<3

2009-03-07 @ 16:28:51
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Telluz

åh kul me discobowling!

2009-03-07 @ 22:46:34
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0