Fredag fredag....

Jaaahaa va ska man göra idag dåå?
har i alla fall vart och köpt en platta bärs med älsklingen ida..
Kollade nått fint åt kusinen som fyller 21år nu på måndag men
fy fan va svårt de e... har ingen aning va jag ska köpa till henne..
vi hittade nått åt P.vännens kusin i alla fall..
känns som om vi har för mycket att göra den här månaden med
födelsedagar hit och skidresor dit och sen en massa skol arbeten jag
måste ha gjort innan jag går ut på praktiken i slutet av den här månaden..

3 månader har snart gått av detta år och jag har ingen aning om vart dom
har tagit vägen... vart har jag varit????

Jag har i alla fall fått ännu en visning på lägenhet.. ända problemet är
att jag verkligen inte går ihop med tjejen som bor där nu, såå jag överväger
att inte gå att titta på den änns, orkar verkligen inte med jobbiga situationer
som igentligern är helt onödiga.. men jag har juh ända fram tills på måndag
fundera på hur jag ska göra..  aja ska snart sätta igång och göra ett skolarbete..
Vi hörs sen.. puss o  kram!!




Kommentarer
Postat av: Vickie

Vem ?

2009-03-13 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0