Fredags fest?? :D

Hej alla glada och pigga!!
Ligger här helt trött vaken å fattar inte varför jag vakna
så tidigt, vaknade runt 8 snåret.. :S de kan bero på att
jag somnade någon gg innan 22:00 igår, tror jag..
Kom hem från röntgen undervisningen igår och var
skit trött så jag låg och dega hela kvällen..
Idag bär det av hem till allas våran Lillie där kvällen heter:
FIRA KÄRRINGEN MARIA... :D
De ska bli skit kul faktist, länge sen man festade lite med
kompisarna..

Så idag går dagen åt att fixa några najsa kläder...
alltså vända ut och in på hela min garderob...
Välja ut några snygga skor, Sminka mig för fest ,
måla om naglarna... och locka håret tror ja.. ;)
Resultat bild får ni så klart se senare...
Nu måste jag fundera ut resten...'Puss


Kommentarer
Postat av: kusin

Fiiiiesta <3

2009-03-20 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0