Hello alla! =)

Hej hopp gummisnopp.. :D
vaknade för en stund sen då jag har legat och sovit
hela dagen på grund av värsta huvudvärken.. det känndes
verkligen som att min hjärna skakade mot skallbenet varje gång
jag tog ett steg... har i alla fall vart hemma hos kusinen ida och chillat
och lagat en god spaghetti och köttfärsås åt oss att sitta och luncha
på under våra bästa år.. har inte tittat på de på ungefär 2-3 veckor
och trodde jag skulle ha missat en jävla massa men ne kändes som
om de va igår man följde med på alla äventyr som personerna från
 salem har för sig..

Nu är det snart lägg dax igen men innan de ska väl jag och älsklingen
lägga oss och kolla på Ratatouille eftersom jag inte sett den än.. =)
Mys Mys godnatt mina vänner.. <3




Kommentarer
Postat av: Maria

Var filmen bra ? =)



<3

2009-03-13 @ 08:41:39
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0