Im back!!

men jag är försenad till skolan, såå de blir ett kortis inlägg.. :D
hoppas inte läraren dödar mig bara.. :S
ville bara säga att jag är så trött på att inte bli tagen på allvar
att allt jag säger inte spelar någon roll.. det går in genom ena örat
och ut genom andra.. vafan är de för stil.. vafan är jag obetydlig eller?
börja respektera mig annars står du själv.. på samma sätt som jag
respekterar dig.. jag gör fan allt för dig hela tiden.. å när ska det bli
ömsesidigt.. jag orkar inte bråka med dig om saker som du borde
inse själv eller bara förstå att man måste göra så för att ens omgivning
ska vara bekväm och känna sig bra.. annars kommer ingen respektera
dig till slut..



De va frukosten de och nu är det ba att
borsta tänderna och iväg till skolan
...

Kommentarer
Postat av: Telluz

MUMS

2009-03-09 @ 12:34:47
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0