Kusin Barnvakt!

Igår på eftermiddan satt jag med kusinen Maria
och passade lilla pluttkusinen Tania..
de var maria som skulle passa och hon ville inte sitta
själv så jag höll henne sällskap.. :):) snälla lilla jag :D
vi gjorde inte så mycket, typ kolla de på disney kanalen..
för det mästa satt vi och roa oss över alla sjuka grejer
barn gör när dom är små..
så som att snurra med en väska i handen och släppa den så
att den flyger åt helvete... eller åt att dom kanske står i 20 min
och försöker göra en kullebytta eller hur det stavas.. =)
Hon härmade varenda svärord vi sa..(vi råkade)
de va ganska kul.. vå kanske råkade säga jävla skit och
direkt va hon där och upprepa.. och då är hon ändå bara snart 3 år.. :D



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0