Kvällsmys!



Har precis kommit hem efter att ha suttit ute och kacklat lite med Vixan..
Nu är de film och mys som gäller med älsklingen.. vilken film de blir vet
jag inte än men vi får väl se om de finns nått intressant annars blir de
TV om de nu finns något bra... ska försöka komma lite lagom tidigt i säng
för imorgon är de klassråd som gäller och sen bär de iväg till huddinge
sjukhus igen där jag och 4 från klassen ska på röntgen undervisning
som jag har legat i som ett djur för att fixa.. de e så himla svårt att få tag
på dom där på sjukhuset, men de kan bero på att alla undersköterse
elever i stockholm ringer angående röntgen undervisning som ingår i
utbildningen.. men men vi ska se om jag lyckas knäppa lite bilder..
har nämlingen för mig att man inte får ha någon elektronik i närheten
av dessa maskiner.. men men vi får se.. såååååå..
Hasta la vista Baby.. <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej och tack för din kommentar, vad roligt! :) Uppskattas med sådana ord ibland! :)Fin blogg du också! / Jennifer

2009-03-18 @ 22:52:56
URL: http://superiorbyjfr.blogg.se/
Postat av: Nat von D

snigging!

2009-03-26 @ 14:52:27
URL: http://franqueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0