Man gör vad man kan!

Nu sitter jag här med näsan full med kryddor
och en växande huvudvärk... har precis blivit klar
med mina psykologi arbeten som då krävde att jag
skulle lukta på olika kryddor med förbundna ögon
och skriva skriva ner vad jag kände och vilka intryck jag
fick av de olika dofterna.. förstod inte riktigt vad de hade
med psykologi att göra men man gör väl som man måste
och kan.. har just nu bara tagit en liten paus och ska snart
dyka i resten av de arbeten jag har att göra..och de e inte
några...

Det är tisdag och dagen har bara börjat, just nu ser det ut
som att resten av dagen består av plugg, plugg och åter
igen plugg.. men vi får se hur de blir med det sen när
älsklingen kommer hem..


Oregano, Gurkmeja & Vitpeppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0