Morgon!!

God morgon PepZ..
Går dagens resultat vart ganska bra ändå..
Trodde de skulle bli värsta skit kvällen jag mena´
Haaalllååå fredag den 13... men inget ovanligt hände miig :D
Älsklingen drog iväg med kusinerna och vänner och spela Biljard
och jag låg hemma och myste med datan... eller aa tills vickie fick
reda på de "OTUR" (hmm en uns av otur har jag väl haft i alla fall)
då hon börja tjata ut miig såå jag plockade på mig några bärs och
sprang hem till grannen Jasna.. där vi satt och drack och snacka massa skit ..

Mitt nagellack hade börjat flagna tidigare på dagen så jag hade
tagit bort det.. men eftersom jag håller på och förstärker mina naglar såå
målar jag dem hela tiden.. så jag drog fram mina nagellack och jasna
erbjöd sig att måla dem, hon e väldigt duktig så de var bara att tacka och
ta emot... Skiit balla vart dom :D:D

Sen nar grabbarna kom hem såå vart det lite mer fart i
konversationerna och alla prata i mun på varandra.. fattar inte hur
jag överlevde.. när en började prata såå ville alla säga
sitt och de vart att alla snackade samtidigt... 
2 stora diskussioner hade vi..  den ena angående Bollmora Internacionall
Och hur mycket vi Ledare har blivit uppskattade inom Inter.. och att
det ofta är så att besluten som tas är orättvisa..

Sen såå diskuterade vi om religion som jag nu på sistonde
faktist känner mig väldigt hatisk mot.. (kommer ett inlägg senare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0