Naturhistoriska..!

Igår var vi i alla fall på Naturhistoriska riksmuseet tack
vare min kära kusin maria.. så fort jag läste på hennes blogg
att hon vart där med familjen vart jag själv jätte sugen på att gå dit.. :)
Så jag åkte dit med P.vännen och hans yngsta småsyskon..
det känndes så himla skönt att göra nått man inte gör så ofta,
och de va så länge sen jag var där och sen hade pojkvännen aldrig varit
där så det vart ett måste att åka dit..
Vi gick runt där i den gigantiska bygnaden och tittade, skojade, testade
och skrattade.. vi fotade en massa oxå..här har ni lite foton.. *=)




(valpenisar de har 2)











Kommentarer
Postat av: We tell it all

Hej! fin blogg!

Kolla gärna in i vår blogg där vi skriver om sex, relationer och killar, allt 100% ärligt. :) ha det bra, kram!

2009-03-01 @ 22:28:20
URL: http://agirlssecrets.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg blogg =)

2009-03-02 @ 12:29:49
URL: http://www.sandraaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0