Nybadad!

Aa men då va man nybadad då...
Gick förbi hem till Tellus och titta på hennes mysiga lägenhet.. ; )
(jätte fin... verkligen -avis-)
Ja satt på golvet och lekte lite med hennes hund när han
börja pussa på mig och typ klättra på mig.. vilket gjorde att jag
lutades längre och längre bak tillslut låg jag med huvudet i hans
vatten skål.. jag vart helt dränkt... de rann vatten längst med ryggen
och på hela min jacka.. vägen hem vart iskall men nu sitter jag äntligen
i värmen och myser..

De vart en massa "BLÖTA" pussar.. haha


Ska hoppa in i duschen nu.. sen är det plugga som gäller..
med en kopp varm kaffe och någon havreboll.. ;)
Hörs kanske senare..
PuZz



Kommentarer
Postat av: alexandra





men åh tack va söt du e! Mysig bild åååh nu blev jag sugen på något :/ fan! haha





2009-03-02 @ 23:43:36
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Telulu

hahaha kul det där va asso!

gott me havreboll!!:)

2009-03-03 @ 00:52:04
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0