Och?

Har verkligen inte pallat att skriva...
Men här kommer ett kort inlägg..
Jag mena Och lixom de e ändåå ingen som
e intresserad av mitt tråkiga lilla liv.. :D:D haha

MEN....
Dagen har kommit...
dagen innan super dagen...
imorgon på morgonen bär det av mot idre med
Älsklingen, min bror, kusining och henne p.vän och bror..
Hela helgen ska de blii Skidåkning.. aa eller blades och
Snowborad för grabbarna.. men nu är det packning som
gäller och vi ska väl ta och köpa in LIPS till X-box 360
för att roa oss på resan.. men men bilder kommer självkart
upp efter resan...

Möjligt att datan följer med upp och jag och kusining bloggar lite!

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Annina

Ha såååå rooligt ! :)

2009-03-25 @ 18:50:18
URL: http://anninau.blogspot.com
Postat av: M. El King

Yeeeeiii =)



you found me hahaha :D

2009-03-26 @ 17:48:41
URL: http://lokito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0