Spelmania!

Efter att ha varvat vareda spel som kommit i vår
väg (kungfu panda, turtels, prins of percia,
alla crach bandicoot  m.m.)
så har vi fått tillökning bland våra Xbox 360 spel..
Ett fotbolls spel till älsklingen vilket han nu sitter
som fastklistrad i.. sen ett minigames spel till
miig.. Tjoohoo.. :D nu är det bara att sitta och vänta
på att en crach bandicoot ska komma ut igen
(om de nu ska de).. annars måste
jag säga att det blir lips så jag kan träna på mina
"sångfärdigheter"... haha.. blir nog tvungen att köpa
öronproppar till hela familjen på en gång då.. :)




Kommentarer
Postat av: Telulu

jag älskar kung fu panda spelet haha men har ej kvar d längre...

märker att du saknat mig i bloggen ;)

2009-03-04 @ 23:25:40
URL: http://teluvio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0