Dag 1!

Första natten med donna har gått super!
Vi gick upp 8 hon och jag och tog en morgon runda,
därefter somna vi på soffan.. hon e en liten sömntuta
precis som jag så vi passar perfekt...
och pappa är tydligen jätte rolig att väcka på morgonen
med massa pussar har vi upptäckt...  :)

idag ska vi gå och hälsa på den framtida kompisen
Styx som är en stor lekfull Boxer.. :S blir kul och se hur
det hanteras av dom båda eftersom storleks skillnaden
är ganska stor!! :D

jag har även klippt till en tjock strumpa ´som tröjja till
Donna eftersom hon e väldigt frusen på kvällarna..

(bilder får ni senare då jag inte har minneskort läsaren
med mig hem till mamma!! )




Kommentarer
Postat av: melli

va roligt att det går bra =) kul o se bilderna sen. kram från en läsare

2009-05-10 @ 18:35:28
Postat av: melli

va roligt att det går bra =) kul o se bilderna sen. kram från en läsare

2009-05-10 @ 18:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0