Dagar med Donna!

Hej hopp.. Och godmorgon!
Känner mig lite halvdåålig idag så jag
stannade hemma från skolan, men duktig som jag
e såå skickade jag ett arbete till min lärare
som jag har idag!

Donna börjar lära sig att om hon inte hinner kissa
ute såå ska hon kissa i den lilla lådan hon fått till de!
känns ganska skönt faktist för de e juh där hon kommer
få gå när jag e i skolan faktist.. Nej & Kom, 
verkar hon oxå ha lärt sig (njaaa okeej) lite smått då!!

Just nu ligger hon på en stor kudde i solen och
leker med ett Passoá Band..

De börjar bli dax att ta en sväng ut i naturen igen,
kanske går förbi tjejerna på gymnasiet och tar en
Cigg med dom få får flickan gå i skogen lite!!

<3


                                        

Kommentarer
Postat av: Coty

VILKEN SÖTTIISSS!!

2009-05-15 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0