Dagarna gåår!

Ännu en dag har gått och allt funkar som de
ska med en liten valp.. både jag och älsklingen tycker att
Donna är såå duktig och vi har redan börjat vänja henne
med att gå utan koppel och att följa oss och att komma när
vi ropar.. men vi har sagt att vi ska köpa ett flexikoppel för att
underlätta när vi väl ska ha koppel på henne..

Just nu hoppar hon runt i soffan som ett psyko.. och leker med
alla täcken och kuddar , dom far och flyger åt alla håll vill jag lova..
har funderat på att filma henne och lägga in men jag vet juh inte
hur man gör.. alla som har sett henne IRL har ju bara sett henne
lugn och fin då vi är ute såå de vore ju kul att visa hennes lite
knäppare sida oxå... men hon e en riktig liten knähund,
mintt lilla mystroll!! nu äre snart skola som gäller så jag får säga
tack och hej för mej så höres vi möjligtvis senare!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0