I Lördags!

Var jag och donna Hundvakt åt boxerpojken Styx!!
Som tur va hade jag ringt in natta för att hjälpa mig..
vi bestämde oss för att plocka ihop lite saker för att
sedan gå ut och sätta oss på en picknik.. kännde att
jag var tvungen att vara ute med Styx pojken eftersom
mammagrisen inte skulle va så gnällig och ledsen
för då skulle vi ju alltid ha nått att göra..

De vart såå att vi gick ner och satte oss på Centrumängarna!!
där lillie kom och slog ihop sig med oss.... efter en stund
gick tellus förbi och chillade med oss en stund.. de va mys!
Även Cottie med bebis men som vanligt så drog dom väl
efter en halvtimme... cottie du måste börja vara ute lite mer
med oss ...
Där satt vi ialla fall och käkade kyklingklubbor med baguette..
+ donuts och äppeljuice & apelsinjuice.. =) gott vare!

Efter en stund bestämde vi oss för att gå en promenad med
hundarna och där efter gå hem till lillie och sätta oss ute på
hennes tomt.. maria mötte upp oss med en flaska vin... Wiiie!
Där satt vi 4 tjejer + 2 hundar och myste i solen med lite vin..
Hälhärligt.. de borde vi gööra om.. :)

<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0