Mitt lilla Monster!

Hello my Dears!
Kom precis hem med mitt lilla monster..
Och monster e hon för hon börjar bli allt mer
hårdhäntare när vi leker... (inte bra) :S

Tog i alla fall med henne till skolan idag en
snabbis.. tänkte jag skulle ta lite info om vad
som ska göras och så.. kommer in i klassrummet
och visar upp Donna och alla vart såå förtjusta i henne..
Hon satt på bordet i min skolväska och lekte med sina
leksaker..

Som tur va så skulle vi bara ha betyg snack och de va
ju bra... för när jag var på väg in igen genom skolan efter
en cigg såå vare en man som gapade efter miig att
"haallååå  du får gå ut med den däär, man får inte ha
hundar i skolan.."

och jag tänkte vilken idjot vet inte om de...
såå sa :
"ja jag är alldeles strax på väg ut med henne..."

Men han trodde väl han va skolpolis eller nått..
för Min kära vän Hanna är EXTREM nötallergiker
de e så pass att man kan sitta och äta en snickers
i rummet/salen brevid och hon känner av de :
Svullnar
får andningssvårigheter
rodnar
och får åka Plingplångbilen in till närmsta sjukhus..
+ sprutor & massa tabletter
och hon måste ligga kvar ett tag tills hon e stabil,
inte nog med det såå är det ju alla kostnadena som
måste komma från egen ficka..

Men de e ingen som respekterar de...
De har hänt ett flertal gånger att hon fått åka in
pga att någon sitter och äter nötter eller liknande.
Och de är ändå framtida undersköterskor som går där,
där vi gåår... :S

Men men de va lite kul..
sen kom han även när jag sitter och har betygsamtal med
min lärare och står och gloor på en... och ja sa till honom:
"Kan jag snälla få ha betygsamtal med min lärare ifred så
går jag ut efter.."


Till svar fick jag    "2minuter"


Haha.. vilket äventyr.. =) <3

Kommentarer
Postat av: nicole

fy fan vilken jävla snubbe!! fett jobbig, vilken lärare vare? usch usch...förresten när ska jag få träffa din lilla prinsessa donna? hihi jätte nyfiken hörru! aja hare så bra puss puss

2009-05-14 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0