Skivan!

30.05.09
Idag är det tjejernas student skiva och
de betyder feeest... klänningen åker på och skorna med..
Full som fan ska man bli oxå, men jag har ett litet problem.. :S

Ni vet den där "lambo?*+@"låten som man tydligen ska kunna när man
sitter på Studentmiddagen.... den kan inte jag!
så vi får väl se hur de går!

Älsklingen jobbar, men han kommer efter
så de betyder att jag får åka ensam :(
Med en leopard kort klänning!!!
men dit ska jag :D

*Sätter upp en bild på hur outfiten såg ut senare!! :D


Xoxo

Kommentarer
Postat av: vanessa och kindra

Var med och tävla om lite snuskiga priser på våran blogg ;)



2009-06-01 @ 21:10:30
URL: http://sexandtheghetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0