Sommar fin?

Sitter här och hoppar runt bland massa bloggar
och ser att alla är tatuerade, piercade eller färgat håret i någon
cool färg.. och tänker för mig själv att nått måste jag ju göra..
har länge funderat på en BritneyRöd färg i håret..
(ni vet som hon har i videon Womenizer)

Såhär till sommaren måste man ha någon förändring som
piggar till.. men tatuering har jag också funderat på nu väldigt
länge.. först är det ju pilen jag har på handleden som ska
föreställa skyttens tecken (som jag nu är) men den vart inte
speciellt bra gjort så där ska jag väl göra nått fint... men vad?
De är frågan.....

Tungan blir väl piercad igen tror jag.. och ska väl passa på och göra
det nu snart så det har läkt innan skolan börjar och innan vi blir
uttskickade på praktik då man inte får ha några piercingar alls i
ansiktet.. sen såå måste jag hinna följa med brorshan som ska
pierca bröstvårtan och de kan man juh inte missa precis...
(jag vet ju själv hur ont det gjorde) HAHA!

Sen blir de väll shopping på
Nelly  Ellos HM Gina & Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0